
Het is zover: na het succes van “Baila Conmigo” is het weer tijd voor nieuw werk!
Op 22 juni verschijnt de gloednieuwe single “Ga met me mee” – een zwoele, energieke
Latin House-track die je meteen in zomerse sferen brengt.
Voor deze release koos Arjo bewust voor een nieuwe muzikale samenwerking bij Leico
Music Studio van Peter van Kesteren. Vanaf het eerste moment was er een klik aldus
Arjo: “Na het horen van de demo wist ik meteen: dit nummer wil ik hebben.”
Tijdens de opnames werd er gesleuteld aan de perfecte sound, met als persoonlijke
highlight een krachtige uithaal in meerdere toonsoorten. Dankzij de professionele
begeleiding kreeg het nummer nét dat extra beetje magie.
Ook voor de promotie wordt opnieuw samengewerkt met Artiestenpromotie
Nederland (Jeanette de Wit) – een samenwerking die staat voor vertrouwen en
kwaliteit.